puss då!


just nu är jag i borgsjö, vi har precis ätit ostbricka. egentligen skulle vi ha varit i lycksele på spa idag och sedan middag med massa släktingar. men nu i veckan fick pascal tillbaka en valp så vi gatt stanna här med den.

på nyårsafton fick jag en sen julklapp av pascal - en iphone4!! jag blev så chockad... vi kan väl säga såhär, jag firade den nyårskvällen ganska ordentligt! ;) hihi.
sen i veckan fick jag en helt underbar dunkudde från schweiz, stor & pluffsig!! man sover svingott med huvet på den! plus att jag fick ett jättegulligt kort från pascals föräldrar & bror, de hade skrivit till mej på svenska. HUR GULLIGT VAR INTE DET?????! hihihhihihihihi, jag är en lycklig tjej.


hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0