hihihihih!!



jag har varit hos syrran ett par dagar, då vi hade föräldraträff & besök hos barnmorskan olika dagar. lite onödigt att köra fram&tillbaka när man kan stanna i syrrans lilla myslägenhet, eller hur?! :)
passade på att springa in på jobbet igår.. det känns som längesen man var där nu, haha! kul att se ett par stycken iallafall, synd att man inte fick träffa allihopen! var även förbi hos linda, eftersom jag var så nyfiken på deras nya lya!
& ja, superfint hade dom såklart!! :)

idag är jag i åsele, har handlat & hängt med farmora hela dagen. snart ska jag hem & greja lite, för imorgon får jag storfrämmande! helt jäkla otroligt, hela "gänget" ska hälsa på! jag undrar verkligen hur längesen det var vi var samlade allihopa?? äntligen lyckas vi!! det blir nog hur underbart som helst tror jag!! :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0