one down.


vilken dag det var igår!! tur att man var ledig! vi satt & solade, men min skinnjacka & stövlarna var för varmt att ha! underbart! det enda minus med våren är all skit som kiwi drar in! det är inte nådigt alltså! små, svarta tassavtryck ÖVERALLT! på bordet, i soffan, på puffen, hela hallgolvet & rumsgolvet. varenda dag får jag dra en runda & torka bort avtrycken! inte så gulligt!

när syrran kom igår hade hon med sej ett paket. ett paket som moa hade lämnat till mej i åsele. det var en jättesöt bok om graviditeten och även "mitt första år" som man fyller i själv! sånt där är ju så himla sött, och roligt att ha sen.. då man med all säkerhet inte kommer minnas allt! TACK underbara du! :)
sen har jag glömt att berätta att vi fick höra små, små men väldigt tydliga hjärtslag förra veckan! jättehäftigt! :)

kvällen avslutades med att min faster kom & hälsade på hos mej. på nåt vis så lyckades hon sätta sej i soffan, PÅ gardinen! hon hade fastnat i den på nåt vis när hon gick förbi fönstret, utan att märka det.. vi satt en stund i soffan tills kiwi hoppade upp på fönsterbrädan & tittade upp mot gardinstången! automatiskt tittade jag upp för att se vad hon tittade på, och fick se att pluggarna & allt höll på att släppa från väggen!! haha, jag hann bara säga till henne att hon satt på gardinen - hon klev snabbt upp, & alltihop smällde ner i golvet! vi höll på att skratta ihjäl oss verkligen!
måste tillägga att min gardinstång inte suttit uppe alltför länge, sen den föll ner sist.. mitt i natten. haha, jag tröstar mej med att jag ska flytta snart.. en sak mindre att plocka nerl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0