hur högt?


igår slutade jag klockan två. tvärpackade grejerna & brände till åsele. ja, jag rent brände till åsele! hihi.
idag har vi varit hos mormor & burit & flyttat. lillgullan!

jag & syrran gjorde middag idag. lövbiff fylld med soltorkade tomater & ost, till det hemmagjord potatismos, sparris & tomater! mumma!
sen har jag precis beställt ett par ed hardy-klackisar! wihoooo, jag längtar tills de kommer, HOPPAS bara att jag kan ha dom nu!! med iläggssulor ska det fan gå! dundersnygga är dom :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom skorna? från vilken sida? :)

2010-09-25 @ 11:35:41
Postat av: Liza

jag beställde dom från barbarella :)

2010-09-26 @ 10:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0