HAHA!


En man & en kvinna var på semester. Efter middagen ville maken ta en tupplur. Frun bestämmer sig då för att ta en tur i båten, även fast hon inte känner till sjön. Hon åker ut en bit, lägger ankar, tar fram en bok & sätter sig & läser.
Plötsligt kommer skogvaktaren förbi i sin båt. Han stannar bredvid kvinnan & säger: - "God dag frun, vad gör ni"?
- "Jag läser en bok", svarar hon. (och tänker: "syns inte det"?)
- "Det är fiskebegränsning här", informerar han.
- "Ja, det är möjligt. Men jag fiskar inte, jag läser".
- "Ja, men du har utrustning till det. Så vitt jag vet så kan du ju börja när som helst. Jag måste ta med dig in till stationen & skriva en rapport".
- "För att jag läser"? frågar hon tvivlande.
- "Ja, det är fiskebegränsning här", informerar han igen.
- "Men jag fiskar ju inte, jag läser".
- "Jo, men du har utrustning till det, så du kan ju börja när som helst. Jag måste ta med dig till stationen".
- "Om du gör det blir jag tvungen att anmäla dig för sexuella trakasserier", svarar kvinnan.
- "Men jag har ju inte rört dig", säger skogvaktaren.
- "Det är sant, men du har utrustning till det. Så vitt jag vet kan du ju börja när som helst".
- "Ha en bra dag", sa skogvaktaren & åkte iväg.

Slutsats: Argumentera aldrig med en kvinna när hon läser, det är troligt att hon kan tänka samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha den var bra

2010-09-16 @ 16:56:34
Postat av: Anonym

haha ja den va rolig

2010-09-17 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0