guess what?

 

helgen spenderades som sagt i åsele. igår käkade vi middag på pizzan. black and white, mumma! :) hälsade även på stackars farmor som precis opat sina ögonlock. hon är verkligen vacker just nu, springer runt med solbrillor inomhus & stenvägrar att gå utanför dörren! hoppas det blir bra i hennes ögon nu!

var förbi borgsjö påväg från åsele idag. kiwi gjorde sej hemmastadd på direkten, hon är bra duktig egentligen. sen bjöd vickepicke på middag när jag kom tillbax till stan. & efter det gick jag till marie för att kika på hennes nya lägenhet. jag är iiiiiinte avis på henne just nu, som är mitt uppe i flyttkaos. men det blir säkert bra sen, & hon var då så lycklig över lägenheten så man nästan måste skratta! :) gullan! spännande att se hur det blir när allt är klart! & just det, i samma veva fick jag hålla en råtta! haha, tror aldrig att jag träffat på en tam råtta tidigare. den kröp runt på mina axlar & var så söt så!!! :)

nu ska jag fika & hoppa isäng. tillbaka till verkligheten imorrnbitti igen.

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är kär, hihihihihi

2010-09-27 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0