damn.


kiwi gör mig galen!!!! igår när det spöregnade skulle hon bums ut, för att sedan sitta på fönsterbrädan efter två minuter & stirra på mej för att komma in igen! när hon då kommer in är hon sjöblöt, har hunnit dra med sej typ femtusen löv + hundratusen "frön"!!! inte nog med det! hon hoppar direkt upp i sängen (där jag har vita sängkläder) & börjar tvätta sej. jovisst, katter är ju renliga! förutom att de glömmer att städa upp sen! hon lämnade något som såg ut som en myrstack efter sej, I MIN SÄNG! puss gumman!


men det var igår det. idag har jag jobbat, sen bjöd vicke mej på middag innan vi sprang en sväng på dollar. skulle inte handla nåt, men kom därifrån med en pläd, två kuddar & massa annat skit. jag har blivit galen i kuddar! vart ska jag ha dom här nudå? ingen aning! jaja, det kändes bra att köpa dom iallafall! :)

sen har jag även pratat med min kära vän moa idag. det behövdes.
i just love that girl!!

& ikväll håller jag på med nåt så roligt som att tvätta. hur fan kan en enda liten människa ha så mycket tvätt?! ett mysterium!

så är det. puss på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0