bra dag?


jag vaknade av att jag grät imorse. inget trevligt uppvaknande precis. alldeles sjöblöt i hela ansiktet. & ihelgen när jag & mamma sov i samma rum berättade hon att jag hade skrattat hela natten.
vad betyder sånt egentligen? att jag håller på bli tokig?

hela dagen har jag fått sällskapa med en ganska otrevlig huvudvärk. alvedon hjälper inte, men kaffe! då jäklar smäller det bara till så är all värk borta! haha. ganska sjukt egentligen.

sen har jag lyckats göra en stor spricka genom tvättstället inne på toaletten, well done! tvättstället var sprillans när jag flyttade in för några månader sen. jag skämdes lite när jag ringde till hyresvärden, och fick förklara att jag tappat ner grejer i tvättstället typ tusenmiljoner gånger. sånt känns ju nödvändigt.

men annars så :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är likadan. Jag skrattar och gråter alltid i sömnen. Enligt Robin vaknar han nån dag i veckan av att jag ligger och gapskrattar. Läskigt! Har alltid varit så, typ levt lite extra på nätterna, haha.

2010-09-28 @ 19:48:41
URL: http://malineriiksson.blogg.se/
Postat av: Liza

åh, vad skönt att höra att det finns andra som gör så knäppa saker i sömnen! det kanske betyder att det är lite normalt iallafall? hihi

2010-09-28 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0