well well well...


igår efter jobbet (jag brukar skriva att jag bränner hem till åsele, men så var inte fallet igår) krypkörde jag hemåt mot åsele. det fanns inte ett enda litet sandkorn efter vägen, så det var alltså som en jäkla isbana! fick köra typ 70, max 80 hela vägen. efter ungefär halva vägen ångrade jag bittert att jag bestämt mej för att åka hem. då började det snöa, ordentligt! blev helt jäkla snöblind av all snörök! vi var fyra (tror jag, såg inte riktigt) bilar på rad som körde som ett par vägsniglar! men jag tog mej fram iallafall!
& idag är det helt otroligt väder ute! hela familjen har varit ute & promenerat i solen! man blir lurad att det är vår redan! lovely!

just nu sitter jag & spanar in KICKS hemsida! det får nog bli en liten beställning senare! :) hihihihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0