"miss jonsson"...


igårmorse vaknade jag av att en viss kisse höll på att klösa sönder hela min säng. detta för att hon var rastlös & ville ut. så är det varje morgon. men när jag inte orkade kliva upp & släppa ut henne fick jag så jag teg. hon for fram till mina fötter & bet tag runt hela ena stortån. det gjorde ont.

sen beställde jag & syrran några smycken, jättefina! & efter det brände jag till vicke så vi beställde lite kläder. ett par jeansleggings var så grymt snygga! hoppas jag kan ha dom nu! :)

& igårkväll fick jag finbesök.



inatt har jag drömt bara otäcka saker. om maskar & blodiglar! men mamma säger att det är bra att drömma om. det är väl bäst att tro på det...


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det var tider det! Läste att du satt dig i en kruka. Kommer du ihåg när du satt dig i färghinken när vi målade om mitt röda rum?



Klart du ska komma hit och hälsa på! KRAM!

2010-10-19 @ 12:39:10
URL: http://emmauddeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0