måndag?


usch, vilken härlig helg jag har haft! lugnt & skönt! fast lite mer promenader än jag är van - vilket ju såklart är positivt eftersom jag aldrig promenerar i vanliga fall! haha :) sen har jag försökt lära mej spela gitarr (igen), det gick fan sämre än nånsin!! sen har jag sjungit blinka lilla stjärna, "pluggat" (oj, vad längesen jag ens tittade i en lärobok sist! det känns som hjärnan frusit igen helt & hållet!), myst med vovvar & druckit ett par glas vin!

eftersom jag var långledig var jag kvar i åsele till i eftermiddag. min arbetsvecka börjar först imorgonbitti. när jag kom hem gjorde jag supergoda mackor & en kopp te, & fasen vad gott det var! var det ett halvår sen jag drack te sist, kanske? så jag njöt kan jag säga! sen har jag mest plockat snö från golv, mattor, filten osv. osv... helt sjukt vad snö som fastnar i kiwis päls! sen drar hon runt & släpper snöklumpar lite här & där! mysigt, haha!

nu ska jag fasen lägga mej tidigt ikväll.. jag är så fruktansvärt dålig på att lägga mej tidigt nuförtiden!! jag ska ta tag i bokläsningen igen, nu har boken vilat alldeles för länge!

japp, det var min helg. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0