AHA!


imorse, när min väckare ringde var jag bombsäker på att jag inte alls skulle upp. jag stängde av den & undrade vad det var för knäppskalle som hade ställt larmet på min mobil??! jag kurade bara ner mej igen, men som tur var så somnade jag inte om! när det klarnat i hjärnan på mej, efter typ tjugo minuter, insåg jag att jag visst skulle upp! det var ingen trevlig insikt! men sjukt att man måste vakna till ordentligt innan hjärnan funkar som den ska! haha
klev upp & upptäckte att det var minus tio grader ute. första dagen för vinterjackan alltså! jobbade till 14, dagen flög förbi utan att jag hann med. & nu håller jag på & tvättar - gör man annat? det känns inte så!

har precis betalat en beställning & sen kikade jag runt i bloggvärlden... DRAMA! skönt ändå att man inte har en så stor blogg! :)
 
nu ska jag fylla i kontraktet om motorvärmarstolpe. jag fick tag i en stolpe som tur var! jag trodde att det var kört, eftersom jag som vanligt är ute i sista sekunden! jag ville nog bara inte inse att vintern är på ingång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0