tråkigt, men nödvändigt.


dagen idag består av att tvätta, städa & pynta lite! det tar lite längre tid än planerat, då kiwi passar på att slänga sej ner i mitt knä varje gång jag tar en liten paus i soffan. man har ju inte hjärta att gå härifrån då, så då blir man sittande i en halvtimma tills hon är less. jag snorar och blöder näsblod omvartannat, förbannade förkylning!

igårkväll var jag & grattade marie i efterskott, vi fikade och pratade om ALLT.
det var skönt.

kanske får jag besök lite senare? det hoppas jag på!
jaja, nu stack kiwi iväg igen, bäst att fortsätta städa innan jag hinner känna efter hur pass förkyld jag egentligen är!
hejhej!


i år blir det ingen julgran hemma hos mej. kiwi tycker att det är synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0