let's do this.


jag håller på att packa som en galning. (känns som jag gör det ofta!) imorrn efter jobbet far jag & skodan, som just nu är helt översnöad, mot åsele. på fredagmorgon far vi vidare mot sundsvall! hihihihihihi, hotell hela helgen! egentligen skulle det vara en big surprise till mama som fyller 50, men självklart har vi försagt oss. flera stycken, inklusive mej själv :) men det blir nog bra ändå!
så nu har jag dragit fram hela min garderob, provat, provat igen & svettats... hittar inget som vanligt. eller, hittar sommarkläder. & på sommarn hittar man bara koftor & sånt! det måste vara nån som jävlas, & byter ut kläderna i min garderob till fel årstid!

idag lyckades jag.... repa en arbetsbil. årsmodell -10, till&med. jag har klarat mej drygt tre år, utan att göra en enda skråma på en bil! men idag hände det. fast det låter lite värre än det är, det var två små pytteskrapmärken. men ändå, man känner sej kass. jaja... man kan inte vara på topp jämt.

nu nåt roligare! jag har fått en egen låt! skriven bara till mej. det är inte alla som får det. väldigt fint gjort tycker jag! puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0