hejhej!

tidigare i veckan var karin till mej över en lunch. mycket trevligt! det var alldeles för längesen! fick min underbara matta också. den gör sej perfekt inne i köket! kan inte tacka nog för den!

i fredags kom syrran & limpan till mej för att hälsa på ett dygn. vi gick ut & käkade, men fick truga i oss maten då vi (som vanligt) hade proppat i oss massa chips & grejer innan! varför gör man alltid så?!
igår var vi bortbjudna på grillat! det smakade sommar! :) hoppas den här underbara värmen håller i sej nu! sedan var jag förbi huset & hälsade på. vi spelade tevespel, & det gick åt skogen för mej. jag är inget vidare när det gäller tevespel! haha.
idag har jag tagit hand om eros hela dagen. kiwi blev glad när han kom. den glädjen varade kanske fem minuter. sen var hon less. haha! men eros var glad hela dagen. de är bra roliga! senare ikväll har jag smockat in i fulla bilen igen & skeppat ännu ett lass med skitgrejer till åsele. skönt att få lite space i förrådet. pappa är mindre glad! :)


nu ska jag hoppa isäng. knappt tre dagar kvar tills jag är tillbaka på jobbet. spännande! nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0