sommartid!

det blev inga isskulpturer idag, det dök upp annat så vi får ta det en annan dag. istället tog jag & syrran med oss farmor på en liten biltur.
insåg också att min klocka i bilen ju går rätt nu! haha, jag hade inte brytt mej om att ställa om klockan till vintertid, så nu slipper jag ställa om den! måste bara vänja mej vid att den går rätt nu, eftersom jag såklart är van att dra bort en timma när jag tittar på den!

jag har suttit & kikat på lite olika dvd:er, eftersom jag måste köpa en egen nu. men det är ju så svårt, då man är ganska obildad när det kommer till såna saker! snygg måste den ju vara! men den ska ju gärna vara bra också..
& bra, vad är det när det gäller en dvd? alla jäkla bokstavskombinationer hit & dit, blandat med siffror!!

mamma har försökt påskpynta lite idag, kiwi hjälpte såklart till! det slutar oftast inte så bra när hon hjälper till! :)

 

imorrn ska jag klippa mej. har ingen aning om hur! måste nog kika runt lite nu, så kanske jag får lite inspiration!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0