puss.


idag var jag & mami & gick en prommis nere på isen. helt underbart, soligt & alldeles vindstilla! när vi kom hem sen satte vi oss på altanen en stund. nu är det verkligen vår, äntligen! vi fick i samma veva besök av kissen för tredje gången i veckan. sedan hälsade vi på mormor, hennes tvillingsyster var där då vi kom.
åh, man får verkligen skratta med de systrarna i samma rum! & de vet inte ens om att de är roliga, det är det bästa! :)
efter det hälsade vi på farmor för lite kaffe. hon tyckte att jag & hon skulle sjunga på sis bröllop i sommar. & så tog hon fram en urgammal text & började sjunga. en låt jag aldrig hört förut. jag sa nej tack.

jag & mamma såg precis ett avsnitt av Oz. usch, vilket jobbigt avsnitt. vi grinade & grinade. jag är fortfarande alldeles högröd i ansiktet. nu har vi bara en skiva kvar, sen är boxen slut. vad ska jag då ta mej till? jag kommer få jordens separationsångest när jag sett klart sista avsnittet!

Kommentarer
Postat av: Sis

HAHAHHAHAHAH, vad roligt om farmor ska sjunga på bröllopet!!! :) PUSS

2010-03-24 @ 12:38:15
Postat av: Liza

ja, fast säg inte till henne att du vet att hon ska sjunga, om hon nu inte ändrar sej! haha, hon vill nog överraska dej! :)

2010-03-24 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0