one bitchslap later.

kvällen igår började med att jag kände mej alldeles spak innan jag skulle ut. het som ett element. japp, jag hade feber! lyckat! men jag kämpade mej iväg iallafall.
först träffades jag, emma & julia hemma hos julia innan vi drog vidare till wärdshuset. det var väldigt trevligt! mycket surr & höga röster! hihi :)
det blev ganska lugnt, då jag bara gick på helspänn & vaktade min axel. nog fick den sej några smällar, men den sitter då kvar iallafall. jag tror det var tack vare emma, hon var min trogna beskyddare igår.
trots att jag inte var speciellt påverkad så känner jag mej som ett asplöv i hela kroppen idag. det kanske inte är en så bra idé att gå ut när man har feber ändå?
nu ska jag börja göra mej iordning för marknan. ska träffa moa, lotta & linda :) long time no see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0