love!

idag mötte jag upp tjejerna på kronan.
vi fikade & surrade massor. fy vad längesen vi träffades sådär!! linda var självklart alldeles rund om magen & mysig! :) lite synd bara att det var the day after för mej, hade gärna mått lite bättre en sån gång! det kändes som att jag var så skakis så jag skulle trilla av stolen! haha, man får väl trösta sej med att det känns mer än det syns, kanske? eller så satt jag verkligen där & skakade! haha! ja, vad ska man säga? man har väl sej själv att skylla?! hursomhelst då var det jättekul att träffa dom allihopa igen! usch, vad bra man hade det när man gick i skola! då hade man ju allihopa runt sej varje dag! nu får man vara glad om man hinner ses ett par gånger per år!



imorrn kanske vi ska iväg & kika på isskulpturerna! spännande! :)
nu hoppar jag isäng. nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0