korkskallar.


idag ringde jag lassa eftersom jag haft mitellan i fyra veckor till veckan. tur det, för kvinnan i telefon sa att jag har en tid där nästa onsdag!!! vilken himla tur jag ringde, då de smartskallarna inte skickat nån kallelse eller nåt! man måste verkligen fixa allt själv!! vilken sjukvård.

& imorrn måste jag väl ringa om lägenheten för tionde gången. den här gången kanske jag inte behöver presentera mej ens? de borde känna igen min röst vid det här laget. men nu har det faktiskt gått för långt! jag vet inte var det sitter fast för dem, men nånstans är det iallafall!!
de borde fasen skämmas, så lång tid som det tagit att ens börja renovera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0