hello stranger.


mitellan is now gone! oh my, vad konstigt det känns! fyra veckor är ju egentligen inte speciellt lång tid, men man hinner vänja sej iallafall. det känns som att jag & mitellan växt ihop lite dehär veckorna! (usch, vad äckligt det lät)! haha. men nu är det nästan som att jag skulle ha fått en extra kroppsdel istället! & eftersom musklerna tvinat så gör ju armen lite som den vill just nu. creepy feeling. kanske kan jämföra med när man drar ut en tand? den känslan, ni vet när det känns sådär tomt? fast jag har typ fått en extra tand istället, alltså? haha.
hursomhelst så känns det bra! & jag har redan testat att röra armen i en riktning som gjorde svinont innan operationen. and guess what? det gör inte ont nu!! underbar känsla!

iallafall så blev det såklart en heldag på stan också! shoppade loss ordentligt, då jag tyckte att jag var värd nåt fint (läs: många fina saker) efter allt det här! hihi. köpte en klänning & klackisar, perfekt till utlandsresan! köpte en ny ryamatta, big size! & ett fårskinn, en tavellist, en dammsugare samt massa krimskrams!
bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0