håll trutn.


idag var vi till farmor & fick våfflor till lunch. mycket smarrigt!
hon satt & skällde om hur dåligt körslaget var igår:
"int vill ja hör de där skrikninga! ja sa håll trutn, å så slo ja å tvn"!
hahahah! hon är verkligen härlig, farmor! :)


& så har jag & pappa precis varit förbi mammas jobb & käkat pizza där.
& nu när jag skulle släppa in kiwi från altanen såg hon alldeles stirrig ut. jag förstod att det var en annan katt i närheten, då blir hon sådär. & mycket riktigt, bakom husknuten satt min morbror & mosters kisse. för andra gången på en vecka kommer han hit. haha, jag fattar inte hur han kan hitta just hem till oss? jättekonstigt, de bor ju inte direkt granne med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0