goodday mate!


det blev plankstek i långpanna igår! superrrrrrrb!! självklart kunde jag inte hjälpa till med maten, men jag hjälpte till att äta iallafall :)
idag har vi faktiskt varit ner på prästvika, grillade & åt lunch där. men såfort vi ätit klart for vi hem igen. vi fick oss ett par fjuttiga solstrålar men sen blev det lite kallt. sen hyrde vi en film som vi precis sett, den var bra! en rysare, hihi! :)

jag tycker att min axel är helt missformad nu.. typ som att den skulle vara ur led?! fast jag har ju inte ont, så det kanske bara är för att alla muskler tynat bort? otäckt är det iallafall! men om ett par dagar är det bara en vecka tills mitellan ryker!! vilken fest det blir!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0