disappointment.


idag drog jag & syrran till lycksele en sväng. körde min kära bil för första gången på drygt fyra veckor. ett kärt återseende! :) handlade lite i lse, & sen var jag förbi min blivande lägenhet för att se hur det går för dem. vilken besvikelse, det var ett enda stort bombnedslag. även om jag hade fått höra att det inte blivit så mycket gjort än, så hade man ju hoppats att de kommit lite längre än såhär! som det såg ut där så tar det nog ett bra tag till innan man kan börja flytta in.
får tänka på att det verkligen blir fräscht sen!
men att det ska behöva ta så lång tid!!


köpte även en toning & solskydd för håret, så det inte bleks när vi är utomlands! & så har jag bokat klipptid igen, det har ju växt ut redan! nu får jag nog ta lite kortare så det håller ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0