blablabla.


jämarns vad mycket jag hann klara av i lse igår. var förbi jobbet & fyllde i/lämnade massvis med papper som har hängt över mej dessa veckor, eftersom jag knappt varit i lse på ett tag. glömde tyvärr fara förbi sofia & hämta grejerna från ljuspartyt! insåg det idag, haha. men jag får göra det nästa gång jag åker dit. vi hälsade även på valparna som blivit otroligt stora nu! hihi, betalade handpenningen i samma veva! så nu är hon iallafall med säkerhet min, Lucia! :)
var förbi huset & hämtade lite grejer, & pussade lite på eros. kände hur mycket jag saknar lillgubben!! jag tror att han saknar mej också :(

hursomhelst, ikväll ska vi till mammas jobb med finmiddag som vi tar med!! kan inte berätta vad det blir för mat ifall mamma kikar in här, det ska bli en överraskning! men gott & fint är det!!

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0