addiction.


idag kom lite kläder som vi beställt.
jag hade beställt ett linne, en sjal, en regnjacka & en huvtröja. jag ska behålla allt utom huvtröjan. den var waaaaay too big! den ska nog mormor få ta. då blir hon överlycklig. hon är galen i kläder! hihi.

& så har jag lagt ut kiwi på asele.nu nu också. men varför hör den där kvinnan aldrig av sej igen??? hon skulle ju fundera & sedan höra av sej igen! nog för att det bara är två dagar sen hon ringde. men jag blir tokig av att gå & vänta...


AH, nu har jag ett enda futtigt litet avsnitt kvar av Oz! det kommer bli jobbigt att slå igång det sista, för att jag kommer veta att när det är slut på det avsnittet så är det over. schlutt. jag har verkligen fått ett nytt beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0