YEY!!


första "riktiga" lönen på flera månader!! skulle fira det med att köpa den där jäkla tevebänken som jag har tänkt på så länge. den har verkligen funnits i evigheter, utan att jag blivit less att se den! & självklart, när jag äntligen ska slå till så finns den inte! schlutt!! jäklaskit. jag hade ju räknat med att få ha den här hemma ikväll! for runt på alla andra affärer, för en tevebänk skulle jag ha. synd bara att man är så kräsen. så jag väntar tills de får hem den igen, helt enkelt. sen bjöd marie på middag, & ska även dit lite senare på varma räkmackor! MUMMA! :)

just nu håller jag på & väntar på att sockerlagen ska kallna, så har jag hemkokad smultronsaft sen! det är ju verkligen somrigt! hoppas vädret kan bli lite somrigare då också!

marie på jysk idag: "alltså, ja sku ha köpt en ny rullstol......"
haha! (hon menade en datorstol)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0