vad hände?


ungefär 18.30 igårkväll skuttade moa, emma & julia in i min bil & så startade vi vår resa mot övik & hamnfestivalen. bara resan dit var en fest, även fast jag körde. riktig partystämning! när vi kom fram till moas lägenhet började festen för mej med. men som vanligt surrar man bort en massa timmar, & hux flux gick vi vidare.. men inte till nån hamn inte. vi hamnade på "olles". haha! men där hade vi riktigt trevligt! av någon outgrundlig anledning sviker minnet lite under kvällens lopp! jag somnade imorse klockan 07.00, efter att ha kämpat med att pumpa min madrass! haha, det tog ungefär en & en halv timma. utan att överdriva alltså! aldrig mer en luftmadrass!! hua! de andra tre trängdes på en & samma bäddsoffa! jag var inte avundsjuk! idag har jag inte mått nåt vidare. men det får väl vara värt det, så underbart roligt som vi hade!! :)
emma var en ängel som körde hem idag!

  

  

  

 

 

puss mina vänner!! / noRRlänningeNNN! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0