sooooooool!


lite tidigare tog jag & mio en promenad. det var ju bra mycket varmare ute än jag hade väntat mej! haha, endera tar man på sej för mycket kläder eller för lite. jaja, jag älskar ju värmen så det gör inget! :)
farmor bjöd på kaffe & kakor på balkongen, innan vi trippade till ankdammen
(& hade faktiskt med lite kex till dom!) jämt när man går förbi där utan att ha med sej nåt, kommer varenda anka? and? (whatever) fram som att de hungrar ihjäl vilken sekund som helst. gissa vad som hände när vi kom med kex för ovanlighetens skull?! inte en jävel kom fram! vi stod där & slängde kex som några fån, & ingen av dom brydde sej. ett dyft. är inte det typiskt?
jaja, en prommis fick vi oss iallafall! ikväll måste jag packa ihop lite, eftersom det blir hem till lse imorrn.. vi kommer ha så kul! hihihihih, pusshej!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0