oh yeah.


nu har vi gjort heeeeela lycksele stad! jag hittade iallafall några plagg, men inte så mycket att jag hurrar! lägenheten var sej lik, men det känns som jag varit lite väl länge i åsele nu. det blir nog bra att få komma hem över helgen iallafall! köpte två böcker, vilket jag är mest lycklig över! jag hade läst typ alla hemma, så det blir ett bra sömnpiller ikväll! :)
efter det har vi smällt i oss tacochips & guacamole! haha, emma skulle äta det igår & det lät så jäkla gott så vi härmade! ;)

sen måste jag bara berätta... inatt drömde jag om en som heter kenneth.
jag skulle berätta om drömmen för farmor (som har börjat höra lite dåligt).
jag hann bara börja "ja drömde om kenneth inatt.." när farmor skriker rätt ut "VA?!!! DE Ä DÅLIT"! jag bara "va"? och så fortsätter hon "LOSSNE DEM"?
jag satt fortfarande & stirrade på henne & fattade noll. hon fortsätter mala på, & ingenting stämmer! till slut skrek jag "men va fan prata du om"?
då säger käringa "TÄNDER Ä INGE BRA Å DRÖM OM"!!
jaha.. kenneth/tänder... ja, dom orden är ju lika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0