nattinatti!


min katt åt precis upp en geting? jag undrar hur det kändes? aja, hon skrek då inte iallafall. & getingen hade irriterat mej länge nog. tack.

sen har hon ingen självinsikt heller! hon kanske tycker att hon ser väldigt liten & nätt ut i spegeln, medan vi andra ser hennes riktiga jag. ja, varför inte?
när en del människor ser sej själva som tjocka i spegeln, när de i själva verket är pinnsmala? whatever, självinsikt har hon då inte.
liten kartong + stor katt
 
nu ska jag sova. gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sis

Vilken nörrrdig katt du har, hihihihahiahihhhehehöhöö! Nu ska jag till jobbet, see ya later klockan 15.00 för att vara exakt!! Pusss

2010-07-07 @ 07:51:37
URL: http://sannaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0