mardrömsnatt nummer två.


japp, tror ni inte på fan att jag vaknar på samma vis inatt?????!
alldeles svettig, med ett hjärta som håller på att slå ur kroppen på mej?! jäkligt otäckt! fast nu minns jag inte vad jag drömde, & jag tror att jag somnade om nästan påengång för jag hann nog aldrig kolla på klockan. men usch, jag vill inte uppleva det här en natt till!

nu blir det en ansiktsmask & en dusch. jag undrar vad man ska hitta på sen hela dagen? det är fasen 25 plusgrader ute, men ingen sol. ingen sol = inget bad, än hur varmt det är! synd!
jag får väl lov att städa, i brist på annat. eftersom att jag tjurar med att behålla kiwi trots allergin får jag leva med att städa jämt & ständigt! mina nysar går mej på nerverna just nu! hejdå.


she's so worth it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0