headline?



syrran ringde mej imorse klockan 10.00. jag låg fortfarande & sov(!) även fast jag skulle ha varit uppe klockan 7.00 för att tvätta! haha! hursomhelst så skulle de iväg en & en halv timma senare, syrran skulle köpa en motorcykel! de undrade om jag ville följa. det är väl klart att jag ville det!!! men till saken hör att det är en timmas körtid hem, plus att jag GATT duscha innan jag kunde kliva ut genom dörren! så jag flög ur sängen, fikade, duschade, snabbsminkade mej, tankade bilen, köpte snus, körde förbi tandis med ett papper, & brände sen till åsele. jag var inte i åsele en & en halv timma senare. men två timmar senare! det tycker jag var bra gjort, för att vara jag! fast körtiden var nog inte en timma idag! haha!
iallafall så passade jag & mam såklart på att springa i affärer. hittade inte så mycket, men litegrann iallafall. vi käkade på kina!!! gött!

sen skulle jag testa syrrans motorbike. vi kan säga såhär... det blir nog aldrig något motorcykelproffs av mej. jaja, man kan inte vara bäst på allt här i livet.
jag är iallafall nöjd att jag nådde ner till backen! ;)
bra dag iallafall. pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0