dagens ros? tack! :)


jag jobbar för fullt. ska bara fika & sen sova, så är det upp igen imorrnbitti!
inatt rasade hela min gardinstång ner i golvet. klockan fyra på morgonen! jag flög rätt upp såklart! som tur var så gick ingenting sönder. min dator stod precis bredvid där den föll! ibland har man faktiskt tur! :)

kiwi höll på att hamna i värsta catfighten imorse.
jäklar så mycket stryk hon kunde ha fått. jag var tvungen att köra bort den andra kissen! den var stor som ett hus! nästan.

jag tappade min kära (läs: mycket gamla) mobil i en stentrappa ikväll. jag höll andan & tänkte på alla fina år vi haft tillsammans medan jag såg hur den studsade nerför varje trappsteg. sen plockade jag upp den & ringde syrran. tammetusan, den funkar än! jag kan svära på att hade det varit en ny mobil hade hela varit trasig & obrukbar just nu! hur ska nån telefon kunna mäta sej med den här?! haha! kanske hade det varit lika bra om den hade pajat, så jag hade blivit tvungen att köpa en ny. för som det är nu så verkar jag ju aldrig ta mej i kragen. kanske för att den verkligen funkar så bra?!

jaja, det var min dag. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0