whataday!


Nu har jag kunnat börja varva ner. iallafall litegrann. har kanske varvat ner så mycket att jag förhoppningsvis kan somna klockan tre inatt. eventuellt. har jobbat 10.30-22.00 idag! helt vansinnigt! fast det har faktiskt gått jäkligt bra ändå. förutom skitvädret!! det är INTE kul att köra bil i det här, när bilen bara åker runt i alla spår, man inte ser nåt för all snö och så vidare. jag slog upp dörren på arbetsbilen rätt in i en soptunna så det blev en bögel. (måste nog ringa chefen om det imorrn, ops)! har bokstavligen plaskat runt i mina skor ikväll. de var inte vattentäta = inte heller snötäta. fötterna är alldeles iskalla nu, och har jag inte urinvägsinfektion eller nån förkylning imorrnbitti när jag vaknar blir jag förvånad! ja, jag vet att jag är en gnällspik! ibland måste man faktiskt få vara det! men en positiv sak är att toaletten här i huset är färdigrenoverad nu, så man kan äntligen duscha här nere!! helt underbart! slippa springa upp&ner för trappen varje gång! & det är så fint & fräscht så man måste duscha extra länge just nu! haha ;)

min faster lyckades faktiskt också muntra upp mej under kvällens gång, med ett sms där hon bjöd mej på middag imorrn. palt!
det gav mej lite extra energi måste jag säga!

imorrn ska jag även köpa en teve, spännande!
nej, nu blir det duschen! tack för idag! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0