R.I.P. bebben!



Rest in peace!


Idag har jag haft ett av de mest givande samtal jag varit med om. Väldigt skönt! & så fick jag veta att jag ska få en gåva. Det var så fint att jag nästan grät. Kommer alltid minnas den här dagen!
Sedan har jag klippt mej, KORT! Känns konstigt, men ändå härligt att slippa det där långslänghåret! & så vet jag ju att det växer ut lika snabbt igen! På nåt sätt kändes det som att jag klippte bort all tråkighet som varit på sistone.

Jag plockade ur mitt töjsmycke när hon skulle klippa mej, så det inte skulle vara i vägen! Som jag borde ha fattat så glömde jag såklart örhänget kvar där sen! Fick såklart panik då jag upptäckte det! Tänk om töjningen skulle växa igen! AH!
I desperation sprang jag runt i hela huset för att hitta nåt att ha i örat tills vidare. Mamma kom på den lysande idén - en tandborste! Såklart!
Pappa fick kapa av en bit av en tandborste som jag nu har i örat! HAHA!
Imorrn ska syrran tona mitt hår, blir nog bra!!

Jag tappade precis pappas digitalkamera i golvet, not good! Han sa;
"Bra, då ser vi om två veckor hur den funkar"! Oh no....

Jeanethe berättade just att hon kanske kommer flytta till lycksele inom en snar framtid. Det skulle vara hur kul som helst! Hoppashoppas! ;)

För övrigt är jag i åsele ihelgen. det är också skönt, komma ifrån allt allvar ett tag! Just nu känner jag mej, konstigt nog, väldigt lycklig. Mitt i allt kaos.

Kommentarer
Postat av: ´Jessica

Liza du kommer att fixa det här utan problem...du är stark...

Många varma kramar till dig vännen..

2010-01-16 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0