on my own?


idag var jag äntligen & hälsade på linda i deras hus! fasen vad fint dom hade! & fräscht! & herregud vad konstigt att se linda! hon var så vuxen & vacker! ni vet, sådär som bara gravida är! vi surrade om allt mellan himmel & jord innan vi brände hem till oss en stund.
har även lämnat in bilen idag, utan att bli mycket klokare. ovanligt?
har sprungit på stan en snabbis & kika på lite grejer. efter det har jag jobbat kväll, & sedan hälsat på vicke & deras små bebisar! nu var valparna bara som nå tjocka korvar, verkligen!
& så pratade jag precis med min kusin på facebook, som jag inte pratat med på evigheter. hon har flyttat till egypten för ett par månader sen! & så inser jag precis nu att jag bara loggade ut från facebook mitt när vi höll på att prata. jag glömde helt bort henne! haha. förlåt diddaren, om du läser det här!! puss!! ;)
det har iallafall varit en väldigt givande dag tycker jag. men nu ska jag ta en snack med john blund! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0