grrrrrattis!


idag fyller limpan 25 år! & tänk att han varit med i våran familj hälften av den tiden! eller kanske inte... haha, men nästan hälften av mitt liv iallafall! lillgubben blir stor!

idag när jag kom hem från jobbet hittade jag veckorevyn + min personliga almanacka i brevisen!! jäklar vad glad jag blev! gissa om jag legat i soffan & bläddrat, läst, bläddrat & läst nu! hihi

sedan har jag & eros varit ute på prommis. självklart satt han sej & sket precis vid våra grannars tomt. jag fick klättra upp efter snödrivan för att få tag i bamsingen han lämnat efter sej. när jag fortsatte gå stannade jag för att någon skrek nåt. det var min granne som kom utflygandes genom dörren. han kom fram & berömde mej så mycket för att jag hade plockat upp efter min hund! DET tycker jag var bra gjort, att komma ut för att säga det! jag var på himla bra humör när vi kom in från prommisen! :)

ikväll ska jag försöka hinna se när min faster är med på teven, måste nog ringa & höra vilken tid det är! för jag vill inte missa det! plus att jag hade planerat att se "sommaren med göran" ikväll också.

men nu; börja med middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0