blablabla.


idag kom jag tillbaka till lycksele över helgen. blev bjuden på middag, entrecote!! mumma! sedan har jag bara myst med valparna & ätit massa godis.
jag är RASTLÖS, hur fasen ska jag klara ett par månader utan att jobba? jag kommer bli sjuk i huvet!! usch, men imorrn ska jag & vicke iallafall en tväris på stan. man kanske får ta en dag i taget, så man inte blir alltför galen.
jag vill flytta NU, så man får plocka & greja lite. för då har man ju verkligen det man gör hela dagarna. jag ber till de gudar som läser detta att fixa så de rappar på med renoveringen.

måste ändå säga att det gått över förväntan efter operationen. hade väntat mej tusen gånger värre värk. natten som var var första som jag låg vaken i värk. ikväll ska jag vara lite snabbare med pillerna, så jag får sova. men det är värre att vara handikappad. man blir så frustrerad emellanåt, ligger & sparkar ur sej alla aggressioner över att inte kunna röra armen. men ja, man får sej en tankeställare sånahär gånger! man uppskattar verkligen att man har alla kroppsdelar, & fungerade dessutom. allt småskit som man annars klagar över, inser man nu, är ju ingenting egentligen.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0