yran.



vi hade hur kul som helst i lördags. vi gjorde middag hemma hos dessi, & surrade massor. vi gick mot yran så vi skulle pricka in hoffmaestro precis. haha, istället för en promenad på kanske tio minuter blev det en på en timma? det händer ju alltid en massa grejer efter vägen såklart! :) men när vi väl kom dit så dansade vi hela kvällen lång! det kändes i fötterna påväg hem till dessi sen! men det är det värt!
tråkigt nog låg min kamera i bilen hela kvällen! när vi åt middag upptäckte jag att jag hade glömt den där, men orkade inte gå ner & hämta den. så för ovanlighetens skull så har jag inga bilder att visa. men dessi skulle skicka bilderna hon tog, till mej. så förhoppningsvis så kommer lite bilder senare! dessi hade förrresten en skitfin lägenhet! stor & ljus! :)

jag kom iallafall hem vid halv elva igårkväll, då var det bara att hoppa in i duschen innan jag kastade mej isäng. det är konstigt att man ligger vaken ett bra tag sen, när man är så jäkla slut på?! självklart försov jag mej till jobbet imorse. låg fortfarande & sov i godan ro när de ringde & undrade var jag höll hus. usch, det finns inte mycket som är värre än att försova sej!! tur att det inte händer ofta, pepparpeppar! men det gick bra iallafall :)
efter jobbet har jag packat upp väskan (BORING), & nu håller jag på & tvättar. (också BORING), har även räddat kiwi från ännu ett slagsmål idag. samma jäkla, stora katt var efter henne idag!! hur ska det här sluta?
usch, jag måste fasen vila innan middan nu. puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0