snabb uppdatering!


min födelsedag var jättebra! superbra presenter, men jag anar att jag inte fått allt från mamma & pappa än, hihi! dagen slutade inte lika bra, det sista som hände var att en spindel klättrade på min axel! AAAAH! den dog snabbt! haha. ikväll har jag lämnat nyckeln till sofia, så hon kan hålla ställningarna här medan jag är borta. bilen är tankad. just nu håller jag på å packar som en vanvetting! (varför lär man sej aldrig att vara ute i god tid?????!)  dumt! sen måste jag in i duschen, innan jag ska sova. det känns som att imorgon kan vara en försova-sej-morgon! haha, det skulle verkligen vara toppen. direkt när jag slutar drar jag alltså till GULLVIK, på vår årliga campinghelg! :) hoppas på sol hela helgen nu!!
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0