right now.


igår, efter arbetshelgen bestämde jag mej för att bränna hem till åsele. vi hyrde en film & köpte massa godis. mysigt! idag regnar det, tråkigt. jag ska hem till lycksele igen om en stund bara.



i söndags satt min kisse utanför mitt jobb hela dagen, & kom springandes mot mej varje gång jag gick ut. hon satt & väntade ute fram till ungefär tio minuter innan jag slutade. för när jag gick hem var hon borta, spårlöst. jag tänkte att hon kommer hem väl sen då... hon brukar vara så duktig sådär. men hela kvällen gick & hon kom aldrig. så jag började gå mot jobbet, och tänkte att hon kanske tror att jag är kvar där. jag hinner bara gå en bit så ringer en arbetskompis. haha, han sa att hon satt utanför jobbet & hade varit så trevlig heeeela kvällen. lillgumman, verkade tro att vi hade flyttat dit! :) jag kan säga att hon blev glad när jag kom, sen följde hon mej hem & somnade som en stock! hihi.

puss.


Kommentarer
Postat av: jessica

åå vad jag älskar den där bilden på oss tre...

kram

2010-08-31 @ 13:28:15
Postat av: Liza

ja, visst är den fin! :)

2010-08-31 @ 15:28:53
Postat av: Line

Ne vilken gullig kisse du har =)

2010-09-02 @ 21:46:32
URL: http://lin3ez.wordpress.com
Postat av: Liza

Men tack! Ja, hon är fin :)

2010-09-03 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0