pusshej!


helgen i gullvik var lika härlig som den brukar! även om vi blev lite besviken, mycket mindre folk än vi är van vid! men vädret kunde vi då absolut inte klaga på! direkt när jag kom fram i fredags slank en cider ner innan bikinin åkte på & vi hoppa ner i vattnet! härligt efter många timmar i en glödhet bil utan AC!
det blev ingen karaoke för ovanlighetens skull, konstigt. det är ju fan tradition att våran släkt tar över mikrofonerna & lucken står längst fram på scen hela kvällen! jaja, det var trevligt ändå! :)
på söndan tog vi en shoppingtur i stan innan det var dags att fara hem igen.
jag hittade mycket skoj! BRA, det behövdes verkligen!! :)

i veckan bor min bil på en verkstad i åsele, så jag kör papis fina bil.
självklart börjar man fundera på att byta upp sej då!! jobbigt när inte min ekonomi vill detsamma, haha!

tidigare idag var jag ut & åt lunch med tjejerna från jobbet. mycket trevligt! sen for jag på en kopp kaffe hos farbror. & så har jag även pratat med linda idag, känner att det är dags att ses snart!
har gått lite för lång tid sen jag luktade på melker nu! lillesöten!

syrran & limpan är äntligen i sverige igen! fasen att man inte är i åsele nu,
så man får se hur bruna de blivit!
 förövrigt så är det underbart väder idag!! :)

& så lite bilder sen helgen!
  

  

  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0