onsdag.


idag jobbade jag tills klockan slog 12. precis när jag går ut från jobbet, ringer syrran. de var påväg till lycksele!!! så vi gick ut & åt. (andra dagen i rad jag äter lunch ute! det kan jag göra till en vana, haha) sedan stack syrran & limpan iväg på expert & syrran impulsköpte (typiskt hennes stil!!!!) en systemkamera! grrrrr, jag är avis! JAG VILL OCKSÅ HA!! efter det gatt vi såklart sitta & testa olika grejer med kameran, medan vi drack kaffe. sen drog de hem igen! de hann bara iväg så ringde moa & var här i stan. vi tittade runt lite på stan innan vi gick hem till mej & bara surrade ett par timmar. nu har hon precis åkt, hon med.
vilken dag det blev, haha! kul! :)

iallafall så går jag bara till 14 imorrn, & då vet jag inte om det blir åsele sen... eftersom jag har ledigt hela fredag, lördag & söndag! skönt! eller så kanske åseleborna kommer till mej. jaja, det får vi se!
puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0