jag är ARG.


hemma i åsele är det full fart! kräftskiva! massa släktingar är samlade, äter gott & har det bra! själv sitter jag hemma i lycksele. jag blir så jäkla avis när jag hör hur kul de har!!! jag hade ju kunnat köra dit & vara med, men jag skulle nog ångra mej när jag ska upp på jobbet före klockan 6 imorgonbitti! det skulle aldrig gå. jag är som en gamling, som behöver min sömn för att funka. haha!
jag tycker synd om mej själv.

när jag kom hem från jobbet i eftermiddag laddade jag upp riktigt ordentligt för att köra iväg till jysk & gnälla om bucklan på min nya tevebänk. just innan jag klev ut genom dörren slog det mej att det faktiskt är lördag. de kanske redan hade stängt? onödigt att köra dit om det inte är öppet. japp, när jag kollade öppettiderna så hade de stängt för en timma sen! skit! nu måste jag vänta till måndag innan jag far dit!

jag ska fan gå & sova snart, så helgen tar slut fortare. nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0