fredag?


jag har knappt orkat blogga i veckan. jag köpte iallafall äntligen en tevebänk!! det stod att man skulle vara två & hjälpas åt att bygga ihop den. men tjurskallig som man är så skulle jag klara det själv & visst gick det med...
haha, fast en sak fattade jag aldrig. om två personer bygger ihop den tillsammans skulle det ta en timma ungefär (stod det på förpackningen).
"jaja", tänkte jag. "två timmar då..." HAH! fyra timmar senare stod den på plats. men jag är ändå stolt att jag gjorde det själv. sen behöver jag kanske inte nämna att jag haft träningsvärk i hela kroppen de senaste två dagarna! :)

FÖRE:


EFTER:


kiwi slappade medan jag slet!


Kommentarer
Postat av: Tony

Snygg tv bänk må jag säga! bra köp! :)

2010-08-07 @ 12:06:58
Postat av: Sis

Vad snygg den var! :) Pussss

2010-08-07 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0