brown eyed girl?


idag stack jag iväg på jysk för att berätta om bucklan på tevebänken! jajemän, fick tillbaka 350 spänn, bara sådär! jag hade ställt in mej på fight, typ att de bara skulle ge mej ett tillgodokvitto, men tji fick jag! jag fick välja på att få ett bättre pris eller få en helt ny. det var inget att fundera på, jag vägrar skruva ihop en till bänk. & plus att bucklan bara syns från en viss vinkel. typ om en dvärg skulle komma & hälsa på så är det möjligt att denne skulle upptäcka den! :)

sen var jag & marie & handlade grejer till middag, som vi fixade ihop hemma hos henne. två av hennes kompisar var också med & åt. kul! vi spelade kort, jag losade grymt. det är fan lite pinsamt nu när jag tänker på det! haha, jag skyller på att det var tusen år sen jag spelade just det spelet. jag räknas nog som en nybörjare på det, så jag undrar var nybörjarturen tog vägen?
 sen åt vi jordgubbar & grädde innan kvällen var slut.


(försök ignorera allt det glansiga, haha)


Kommentarer
Postat av: Sis

Söt du är med dom där ögona, men mest i dina vanliga såklart, ihihihi. Nu ska vi fika hos Jessica och Stefan innan vi far vidare! Ses sen, pusshej, Love yaaa

2010-08-09 @ 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0