Aug. 10, 2010


idag har jag rensat i klädkammaren. en pall som bara har varit i vägen, & en massa tomma skokartonger. nu kan man röra sej därinne! BRA! fast det hamnade ju bara i förrådet, & där kan man INTE röra sej nu längre. om jag ska nå madrassen som är längst in måste jag nog hoppa högt! :)

just nu håller jag på & skriver en lista med punkter till sofia, om hur man tar hand om kiwi. inte så invecklat som det låter, haha. hon är en ängel som ska ta hand om min kisse över helgen!

sen har jag jobbat ikväll, tråkigt jämfört med syrran & hennes man som säkert sitter & tar en drink nånstans just nu. i värmen i bulgarien! jäääääkligt mycket avis är jag! jag hoppas att vi får fint väder här nu i en vecka! jag blir sur om de är brunare än mej när de kommer hem, haha! sen att de är utomlands på min birthday! det är det värsta av allt! haha! puss!!

jo, för imorgon fyller jag år. det blir nog den konstigaste födelsedagen nånsin. vakna ensam, öppna paketen som sis har skickat helt ensam, jobba på kvällen & sen bara isäng för att kliva upp & jobba dan efter. underligt. jag undrar om jag ens kommer komma ihåg att jag fyller år imorronbitti när jag vaknar? 22 är ju inte så speciellt heller. but still.

jaja, nu ska jag hoppa isäng. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0