YES!!


idag var jag som sagt till läkaren igen! det gick super! hon tyckte att min rörlighet var jättebra, & jag kan börja jobba i mitten av maj! så om ett par veckor nu! :) jag ska börja på halvtid, läkaren tyckte absolut det. jag känner att det är lika bra att börja som tidigare, men det kanske är sunt att börja försiktigt. som sagt vill jag ju gärna kunna fortsätta när jag väl kommit tillbaka & då får det ju inte bli för våldsamt direkt. det känns både roligt & samtidigt lite nervöst. hur mycket har jag glömt egentligen??? haha, jag är nog virrig första timmarna.. men sen brukar det ju komma tillbaka rätt fort!
när jag hade träffat både läkaren & sjukgymnasten blev det såklart affärer! hittade två (!) jättesöta klänningar som skulle passa på bröllopet. självklart kunde jag ju inte bestämma mej så jag gatt ta båda! får se vilken det blir sen! & så köpte jag även två taklampor! både till köket & teverummet! perfekt! BOOM är fasen den bästa inredningsbutiken jag vet!! iallafall bästa i ume! :)

nu måste jag sussa. & bara för att jag sa till läkaren att jag inte har värk, & att träningen gått sååååååååå himla bra, så har jag ju fruktansvärd värk nu! typiskt!! fast det är ju inte konstigt, det blev nog lite för mycket träning påengång idag! nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0