tack för igår!


kvällen igår började på badhuset, med en timmas vattengympa(!!) hihi, & lite tävlingar. efter det åt vi supergod sallad, innan vi trängdes i bastun. sedan var det en himla massa bus på hinderbanan, det kröp i mitt kropp då jag inte ville annat än att hoppa i vattnet & joina! men jag tordes inte för axeln, tråkigt! sedan blev det saltpeeling & honung i ångbastun. nu är vi lena som små skitungar, hela högen!
efter det satt vi mest & surrade, jag kände mej inte som jordens mest sociala människa just då. man blir ju så otroligt mör efter bad & bastu! att sitta still, samtidigt som man smakar lite alkohol så blir man inte annat än trött! det var väldigt lugnt hela kvällen, men ändå var vi några stycken som höll ut till tre iallafall. kul att träffa alla igen! :)


and now i'm back in åsele.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0